CVIČENÍ

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
JUMPING

 

JUMPING

Jumping je dynamické aerobní cvičení na specifických trampolínkách s řídítky, které doprovází motivující hudba, a lekce vedou odborně vyškolení instruktoři.

Cvičení není jen nahodilým poskakováním na trampolíně, ale vysoce koordinovým a propracovaným systémem.

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
KRUHÁČ

 

KRUHÁČ
  • v kruhovém tréninku používáme různých náčiní (podle volby instruktorky)

  • kruháček nám pomáhá zpevnit celé tělo díky balančnímu cvičení, posílit zádové svalstvo, posílit svaly, které ochabují a protáhnou svaly, které se zkracují

  • rozvíjíme sílu, rychlost a vytrvalost

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
TRX

 

TRX - závěsný systém
  • vytváří skutečně funkční posilování

  • zvyšuje pružnost, rovnováhu a základní stabilitu

  • pro každého, kdo hledá nějakou metodu, jak bezpečně a rychle zlepšit svou kondici

  • pro seniory, protože cvičení umožňuje seniorům se pohybovat bez strachu z pádu

  • cvičení TRX využívají i fyzioterapeuti k rehabilitaci pacientů v nemocničních

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
press to zoom
KIDS

 

JUMPING KIDS

 

Bezpečné cvičení na trampolínách za hudebního doprovodu je pro děti velmi zábavná a efektivní forma pohybové aktivity. Období dětského věku a dospívání je nejdůležitější oblastí sportovního životajedince z hlediska budoucí fyzické a psychické kondice. Dítě si vytváří správné postoje, návyky a názory na pohybovou aktivitu v životě.

Kondiční
sebeobrana
KONDIČNÍ SEBEOBRANA

 

Sebeobrana není jen o funkčních chvatech, ale také o fyzické kondici kondici každého z nás. Na tréninku se procvičují kopy, údery, páky na ruce, trénuje se práce se zbraněmi osobní ochrany, Cvičí se s lapami, hodně se posiluje s vlasní vahou.